Bananpannkakor, té och drop dead diva!

Jag tänkte ju göra en fruktsallad till lunch och omelett till middag, buuuut eftersom jag vakna sent blev det istället l kombinerad middag och lunch; Gjorde bananpannkakor med bären ovanpå och en klick kvarg till! Supergott och verkligen kalorisnålt, det kan inte blivit mer än typ..150 kcal? haha behöver verkligen min matvåg så jag kan mäta exakta värden! Inte för jag ska räkna kalorier..

Nu sitter jag och smuttar på en kopp kamomille & citron té medans jag ser på Drop Dead Diva, en superolig komedi-serie ifrån 2009, HUR kan jag ha missat den?? Finns på netflix och är om en tjej som var modell men dog och hamnade i en tjock tjejs kropp efter att ha tryckt på en "return button" i himelen haha, låter flummigt men den är faktiskt inte B som jag trodde!  
Jag har massa grejer att göra imorgon så ska inte försova mig igen, lovar! Gonatt 

 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Mums!

2 KP:

Såg riktigt gott ut det där! :)

Svar: tack! :)
Alice

Kommentera här: