Går dåligt med plugget!

 
Bjuder på en mysig bild ifrån thailand nu när det är mörkt och kallt ute!

Behöver positivitet eftersom jag har strulat till det ganska hårt med studierna, har sån himla otur ibland! Jag känner mig totalt ansvarslös och dålig men inser att det mesta som strulat till det inte varit mitt fel, som att mitt visakort blev snott så jag inte kunde köpa hörlurar till mitt slutprov jag hade, som att skype sluta funka så jag inte kuna göra slutprovet, som att när jag väl fått min visakort och åkte in till stan för att köpa hörluren och miniräknare till nationella var det inte aktiverat så fick åka fram och tillbaka. 
jaja, det här resultar i att jag nu är tvungen att förlänga biologi kursen en gång till. 
Jag var nära att behöva förlänga kemin men jag såg till att det blev gjort. Dock så går inte matten alls nå bra, jag har lärt mig grunderna men såfort jag skulle repetera inför nationella eller göra uppgifter fick jag använda boken som hjälp 100 procent av gångerna, och det är enbart mitt fel för jag inte pluggat ordentligt!
Det jag är orolig över är om de nekar förlänging, då kommer jag få F i kursen...Och dessutom blri jag återbetalningskyldig CSN no matter what men det  är lugnt för jag tog bara lite bidrag.

ag är fortfarande inställd på att klara alla basårskurser, men datumet kanske skjuts upp till 2016 , alltså när jag blir klar. Men vad gör det? Det är inte brottom, jag har så mycket annat i livet jag vill uppleva och göra, och planer jag gärna gör 2015 och 2016 så att börja ingenjörsutbildning är inget måste att göra till hösten, eller någonsin for that matter. Man lever bara en gång så jag tänker göra det jag verklgien vill! :)

Jag ska dessutom köpa skumpa idag...ÅH, nyår ska bli så himla kul! Delar med mig av planerna senare.. 

Kommentera här: