God moooorniiiiiing


Min väckarklocka står på 07:30, känns ju skoj att jag varit vaken HELA NATTEN nu, men jag vägrar försova mig så får helt enkelt lida lite idag! Ska påbörja min morgon pilates sen dricka min gröna vitaminboost smoothie, haha jag måste komma på ett fyndigare namn...Greenpower-smoothie? 
 
Anyways så ser dagens schema ut som så att jag ska plugga sen försöka hinna med att åka in till gymmet och träna (måste betala för mitt skåp hehe) och handla efteråt, behöver köpa presenter, alkohol  och sen titta runt lite på smink och grejer. Behöver dessutom en hårtoning till nyår, men det är ju knappast brottom så får chilla lite med den! 
 
aja, jag uppdaterar er senare om hur min smoothie smakade när jag gjort den enligt receptet den här gången :D
 
åh jag mår redan illa och är yr, hatar att inte få sömn..

Kommentera här: