Min "gröna" smoothie

Vakna seeent, så drygt när man gör det för jag hade planerat att läsa klart kemi på förmiddagen men får göra det nu istället..Iaf så gjorde jag lite snabb pilates och yoga innan jag fixa min gröna smoothie, jag sa ju igår att jag skulle posta recept men den blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig. För det första glömde jag tina den frysta bananen lite, sen glömde jag göra té och låta det bli kallt, sen för det tredje använde jag min stavmixer istället för min smoothiemixer så alla grönsaksbitar blev inte mixade ordentligt! Smaken var typ banan och grönsaksjuice vilket var gott ändå, men ni får det riktiga recept nu anyways :)
 
Green smoothie recept
1 fryst banan
1 dl grönsaksjuice/apelsinjuice
2 dl grönt té vatten
en näve spenat
en näve grönkål 
extra
Mango
chili

Förberedelser: Tina bananen lite så den blir lättare att mixa, gör ordning téet och låt det bli kallt.
Mixa sedan allting i en smoothiemixer och njut av en vitaminboost! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: