Veckoplan!

Åhåhåhåhå...Är ni precis som mig och får massa fantastiska idéer i huvudet och kan sitta och planera och bli exalterad i timmar ? Oftast får jag inte egenom några idéer för saker kommer ivägen eller inte blir som man tänkt sig. Det händer oftare än jag velat faktiskt, har haft så otroligt många planer som jag aldrig utför...Men 2015 ska bli mitt år!
Jag har så många roliga projektidéer, resor, saker jag vill göra och plugga så jag typ får lugna ner mig lite.En sak i taget. Jag vill ju gärna skriva ut allt jag planer också men det verkar alltid vara så att om ja skriver att jag ska göra nåt, då blir det inte av? Så tills jag är hundra på någonting så ska jag ta det luuuugnt haha.

Men jag kan skriva nästa veckans planer och vad som komme ske i bloggen iallafall :)

  • Raw food vecka! Varje dag tills söndag kommer det komma upp bilder och recept på frukost-lunch-middag.

  • Träning, redan imorgon ska jag på ett spinning pass 7 på morgonen så det ska bli awesome. Vill verkligen testa mina gränser lite mer

  • På torsdag har jag ett sista prov i biologi 1 

  • Jag ska se The Hobbit på bio

  • matteplugg, ungefär hela min lediga tid!

  • Jag ska fota mer, helst när solen är ute

  • Köpa kursmaterial till Kemin som börjar nästa vecka
Well, så spännande är inte veckan precis..Inte lika spännande som mina planer för nästa år iallfall! Jag kommer förmodligen skaffa en "mina mål" bild som jag ska ha upp på bloggen tills 2015, såsom "Epicfaiil.se" har om ni går in o kikar. Det är rätt fyndigt och då kommer dock alla mål jag faktiskt ä säker att bli av hamna där :)
 

Kommentera här: