2015

Det är ju allmänt känt att alla löften man gjorde inte behöver sättas i verk förens 2 Januari, eftersom dagen efter nyår är bakisdagen nr 1. Och man måste ju följa normer eller hur?
Nä, men jag mår faktiskt helt okej o hade det jätteroligt igår! Spendera dagen först på Jensen's o åt med jossi i sthlm, sen åkte vi pendel till en fest jossis vän från Piteå bjöd oss på. Det enda jag blev ledsen över var att det var så dimmigt där vi var så vi såg knappt några fyrverkerier :( 
Nu ska jag se film o mysa ner mig i min onepiece :) 


Här är bilder på min nyårsoutfit iallafall! 
 


Förresten, ni kommer få se roligare innehåll på min blogg i år!
Ny header, mer bilder på mig, videos, bättre texter m.m so stay tuned :

Kommentarer:

1 G I N A ~:

riktigt snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Alice

Kommentera här: