Får ont i ryggen av sportbhar

Min jävla sportbh tar död på mig, bra intro, men jag är allvarlig. Är det bara jag som får ont i ryggen som fan av sportbhar? eller ja alla bhar? ugh, vill typ bara lägga mig ner men då kommer jag somna and I have aloot of stuff to do today! 
Åt nyss två mackor gjorda på morötter och rödbetor, med avokado och tomat som pålägg. Och jaaa ni hörde rätt, tomat...TOMAT. Jag har alltid avskytt tomat i alla dess former, speciellt äter jag inte pizza av den anledningen att tomatsmaken förstör allt. Men jag har på senaste tiden fått sug på färska tomater, speciellt om man skivar dom med fetaost och avokado mmmm..Helt knas!
Nu ska jag andas typ, sen ska jag ta tag i att städa rummet. Måste dock dela upp det i etapper, först damsuga o byta sängklakan, sen ikväll ska jag rensa och sortera mitt smink m.m. 
Dessutom ska jag hinna med att söka bostadsköer, gymma med marika och baka veganmousse med syrran.
Inte så himla mycket men jag är så jävla trött så känns som en heel del.

Bästa inlägget jag gjort hitills, haha nej men det är kanske skönt att bara skriva av sig lite. Var ju sålängesen jag blogga?!

Kommentera här: