VA? ett nytt inlägg??

Fyra årsen som jag postade någonting här och har egentligen en annan lite mer uppdaterad blogg men..När jag läste alla inlägg här så blev jag otroligt insprierad att fortsätta i samma bana! 

Så hallå vad har hänt på fyra-fem år? Sjukt mycket.
 
  • Haft två pojkvänner. Är nu i stadigt fyra års förhållande med Martin. Vi bor i en etta i Gävle tillsammans. 

  • Har haft 3 olika jobb.

  • Har blivit 25 !! år

  • Jag har varit vegetarian i 3 år och snart 2 år som Vegan. 

  • Mitt tränings och fotointresse dog tyvärr ut när jag flyttade. Men är mer än pepp att fortsätta just nu! 

  • Håller just nu på att bygga en lastbil som ska bli en husbil, som vi ska resa i!

Jag kommer posta inlägg när vi bygger vår bil, på fantastiska häftiga veganska produkter och recept, hur jag bygger upp mitt tränings och fotointresse igen. WOHO!
 
 

Kommentera här: